Transaloia – MOBIpeople Midi-Explorer


Coach operated by Transaloia seen on Avenida Infante Dom Henrique, Lisboa, in July 2019. This coach is a MOBIpeople Midi-Explorer registered in 2015. Established in 2002 and based in Mem Martins, Transaloia ¹ operates regular specialized services and occasional services. Here, on a beautiful summer day by the Tejo River, we surprise this MOBIpeople Midi-Explorer waiting for its passengers. 

Established in 2008 and based in Coimbra, Portugal, MOBIpeople ² offers an interesting range of buses and coaches.


Autocarro operado pela Transaloia visto na Avenida Infante Dom Henrique, Lisboa, em Julho de 2019. Este autocarro é um MOBIpeople Midi-Explorer registado em 2015. Estabelecida em 2002 e baseada em Mem Martins, a Transaloia ¹ opera serviços regulares especializados e serviços ocasionais. Aqui, num belo dia de Verão junto ao Rio Tejo, surprendemos este MOBIpeople Midi-Explorer a aguardar pelos seus passageiros.

Estabelecida em 2008 e baseada em Coimbra, Portugal, a MOBIpeople ² propõe uma interessante gama de autocarros.


¹  Transaloia – Transporte de Passageiros, Lda., Mem Martins.  
²  Mobipeople – Tecnologia e Inovação, Lda., Coimbra.


Transaloia 

Established in 2002 and based in Mem Martins, Transaloia operates regular specialized services and occasional services. ●

Fleet Number

Registration

Year

Built

n/a

Coach

12-PP-44

2015

2015



● References 

Wikipedia | "MOBIpeople"
Jornal de Negócios | "Mobipeople: Mobilidade é para todos"
Route One | "Test Drive: MOBIpeople Midi Explorer"
Wikipedia | "Mem Martins" pt-PT

1 m → 3.281 ft 
1 kW → 1,360 hp (metric/PS)
1 kW → 1,341 hp
1 hp (metric/PS) → 0,986 hp
1 cm³ → 0.0610237 ci
1 m³ → 35.315 cu ft

Comments

Popular posts from this blog

Transtejo "Algés" – FBM Marine TransCat

Back to Normality

Carris 2443 – Caetano City Gold MAN 2KD